Новини

В Департаменті обговорено стан виконавської дисципліни та підсумки роботи юридичного сектору

«Про стан виконавської дисципліни в Департаменті та організаційної роботи з розгляду звернень громадян, запитів на публічну інформацію, які надходять до Департаменту», - начальник відділу персоналу, мобілізаційної роботи, безпеки праці, діловодства та архівної справи Департаменту Валентина Коляско

Упродовж звітного періоду здійснювались заходи, спрямовані на поліпшення управлінської діяльності, зміцнення виконавської дисципліни та вдосконалення роботи з документами.

Проводиться контроль забезпечення своєчасного реагування та якісного виконання директивних документів, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, наказів Мінекономрозвитку України, тощо. Вживаються заходи щодо поліпшення виконавської дисципліни, здійснюється постійний контроль за дотриманням термінів виконання документів, запроваджена практика щотижневих нагадувань.

За 2020 рік до Департаменту надійшло на виконання 2258 документів. За початку 2021 року надійшло 197 документів. Вихідних документів за 2020 рік було 2466, з початку 2021 року 320. Загалом аналіз стану фактичного виконання вимог контрольних документів вищого рівня та обласної державної адміністрації свідчить про достатній рівень виконавської дисципліни, спостерігається позитивна тенденція в удосконаленні форм і методів контролю за ходом реалізації документів

На належному рівні виконано вимоги розпорядження “Про організацію та здійснення внутрішнього контролю в обласній державній адміністрації”. Зокрема, у звітному періоді працівниками Департаменту підготовлено три Адміністративних регламенти, які затверджені головою ОДА та чотири Адміністративні регламенти, затверджених директором Департаменту.                                  Розгляд звернень громадян у Департаменті здійснюється на підставі Порядку розгляду письмових звернень громадян, затвердженого наказом директора департаменту. Протягом 2020 року до Департаменту надійшло 116 письмових звернень громадян, з початку 2021 року 15 таких звернень

На особистому прийомі у керівництва Департаменту протягом минулого року побувала 91 особа і з початку поточного року 20 осіб, яким надані роз’яснення щодо порушених ними питань.Також вживаються заходи для кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень громадян.

З метою покращення виконавської дисципліни, впровадження ефективних методів контролю за виконанням документів проводилися навчання, апаратні наради та надавалася методична  допомога працівникам.

«Про підсумки роботи юридичного сектору за 2020 рік по забезпеченню виконання повноважень покладених на Департамент розвитку промисловості та агропромислового комплексу», - завідувач сектору юридичної роботи Департаменту Павло Монастирський.

Відповідно до вимог Положення про сектор юридичної роботи працівниками сектору постійно проводиться оцінка відповідності проєктів наказів, які готуються підрозділами Департаменту, вимогам законодавства. Так минулого року сектором надано правову оцінку 55 нормативно-правовим актам Департаменту, 293-ом наказам по внутрішньогосподарських питаннях.

За період з липня 2020 по грудень 2020 року Комісією облдержадміністрації з питань сприяння організації продажу земельних ділянок або прав користування на них на підставі цивільно-правових договорів та на конкурентних засадах громадянам та юридичним особам проведено 3 засідання, на які винесено на обговорення 37 питань пов'язаних із продажем земельних ділянок та прав користування на них, відбором виконавця проведення земельних торгів тощо. На виконання рішень Комісії з питань, поданих Департаментом, підготовлено 6 розпоряджень про проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок

Департаментом розглянуто 346 звернень громадян, юридичних осіб, підприємств, установ та організацій з питань надання в користування, приватну власність земель державної власності, оскарження дій органів державної влади та місцевого самоврядування та з інших питань. Всього за результатами розгляду звернень підготовлено та підписано 116 розпоряджень голови обласної державної адміністрації.

У 2020 році працівниками сектору організовано проведення особистого прийому громадян, щодо отримання в користування земельних ділянок, порядку забезпечення стягнення заборгованості за користування земельним паєм. Заявникам роз'яснено вимоги законодавства із практичним застосуванням у конкретних ситуаціях.

Також постійно надаються консультації працівникам Департаменту щодо застосування вимог законодавства при виконанні завдань та доручень обласної державної адміністрації, органів центральної виконавчої влади України, вирішенні звернень громадян та юридичних осіб

Відео