Новини

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в Департаменті агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Департаменту агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації

                    2019 року …….

 

Порядок

організації та проведення особистого прийому громадян в

Департаменті агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації

 

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Департаменті агропромислового розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації (далі – Департамент).

 

2. Особистий прийом громадян в Департаменті проводиться директором Департаменту та заступником директора Департаменту згідно із графіками особистого прийому громадян затвердженими наказом директора Департаменту.

 

3. У разі, якщо особистий прийом громадян директором Департаменту та його заступниками не може відбутися за графіком через поважні причини, здійснюється заміна посадової особи відповідно до взаємозаміщення функціональних повноважень.

4. Особистий прийом громадян проводиться за поштовою адресою Департаменту: 29000, м. Хмельницький, вулиця Свободи 70, у робочих кабінетах відповідних посадових осіб.

 

5. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, проводиться першочергово.

 

6. Запис на особистий прийом проводиться в приймальні відповідних посадових осіб щодня, крім вихідних і святкових днів, з 9.30 до 17.45 год. у п’ятницю та передсвяткові дні – згідно правил внутрішнього службового розпорядку.

 

7. Вхід громадян вільний і не потребує оформлення перепустки та пред’явлення документів, що посвідчують особу.

 

8. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Департаменту розміщується на інформаційних стендах Департаменту, офіційних веб-сайтах Департаменту та Хмельницької обласної державної адміністрації.

 

9. Працівники відділу зв’язків з громадськістю, організаційного та інформаційно-комп’ютерного забезпечення Департаменту:

 

1) організовують запис громадян на особистий прийом до директора Департаменту і його заступника згідно з графіками прийому, що затверджуються директором Департаменту;

 

2) з’ясовують прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів громадянин звертався і яке було прийнято рішення, вивчають документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень). Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується звернення;

 

3) забезпечують добірку матеріалів з питання, що розглядатиметься (попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду);

 

4) забезпечують направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до повноважень яких належить вирішення проблем і прийняття у зв’язку з цим відповідних рішень до відання яких належить їх розгляд і вирішення;

 

5) проводять консультації та роз’яснення для громадян щодо вирішення порушених питань.

 

10. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося керівництвом Департаменту, проводиться, якщо питання порушене в першому обґрунтованому зверненні, не було розв’язано по суті.

 

11. У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення.

 

12. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян допускається за усною або письмовою згодою  громадянина.

 

13. Якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі не можливо через складність і необхідність додаткового вивчення, воно розглядається у порядку що й письмове звернення.

 

14. Звернення громадян, які отримані на особистому прийомі, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 № 348.

 

15. Працівники відділу зв’язків з громадськістю, організаційного та інформаційно-комп’ютерного забезпечення здійснють систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі та щомісячно інформує про проведену роботу керівництво Департаменту.

 

Начальник управління соціально-економічного

розвитку агропромислового комплексу,

організаційної роботи та зв’язків

з громадськістю                                                                                                                                           А.Лакуста

Відео